X

کتابخانه سراسری

جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 16:14

سفر به آنتالیا

تور ارزان ارمنستان  همراهمون بود البته کوچولو ما اون موقع هنوز تو شکم مامانش بود و 3 ماهش بود . ساعت 12 رسیدم فرودگاه امام و بعد از 8 ساعت تو راه بودن خیلی خسته شده بودیم . ساعت 3 بامداد هم پروازمون بود . فرودگاه به نسبت قبل که اومده بودم خیلی خلوت تر بود  . تو نماز خونه یکم استراحت کردیم تا گیت باز شد و رفتیم کارت پرواز گرفتیم . از قبل تو شهرمون خروجی ها پرداخت کرده بودیم و حواله 400 دلارهر نفر(خدا بیامرزه !) رو هم گرفته بودیم که بعد از خروج از بخش ترانزیت و مهر شدن پاسبورتها  از بانک ملی طبقه پایین گرفتیم . پروازمون با هواپیمای اطلس جت بود که وقتی اعلام شد رفتیم برای سوار شدن به هواپیما یکی از بهترین راه ها برای درک زیبایی آنتالیا گشتن بوسیله ی جیپ های صحرایی در کوه های توروس است. دراین گشت یک روزه چیزهایی را تجربه می کنید که ازچشم بیشترگردشگرانی که به آنتالیا سفرمی کنند دور مانده است. چشم اندازهای فوق العاده زیبای آنتالیا، دیدن روستاهای ترکیه دردل کوه این گشت یک روزه را که ۱۰ ساعت به طول می انجامد، لذت بخش تر می کند. با آهنگها و رقصهای اصیل ترکی یک ساعت خوش رو اونشب برامون رقم زدند که خیلی بهمون خوش گذاشت . برنامه اخر شبش هم جالب بود ساعت 2  خوابیدیم .  به این نتیجه رسیدم که هتل تور آنتالیا ارزان  تو منطقه بلدیبی کمر رو انتخاب کنم و رو این هتل قیمت بگیرم (البته مسلما هتلهای بهتری هم هست که هزینه بیشتری طلب می کنه ) ولی در کل احساس خوبی داشتم از انتخابم تا ببینیم بعدا چی میشه  . در جستجوی محیطی مفرح و شاد هستید جایی که به شما و خانواده تان نیروی تازه ای برای لذت بردن ازسفر  به آنتالیا دهد پارک های آبی این شهر را از دست ندهید محیطی که باعث شادی و سرزندگی همه می شود.  رآنتالیا پارک های آبی زیادی وجود دارد که اکثرآنها ازکیفیت بالایی برخوردارند.  اما سه پارک آبی مشهورتر از بقیه اند : پارک آبی تروآ در هتل Rixos Premium که بزرگترین پارک آبی سواحل آنتالیا به شمار می رود، پارک آبی هتل Dedeman واقع در ساحل لارا، و پارک آبی فوق العاده  تو این یک هفته کارمون شده بود شنا تو استخر و دریا و استراحت  . استخرسرباز هتل عالی بود استخر بزرگ خیلی خیلی تمیز و شفاف و یک فواره آب وسطش که جون می داد بری زیرش . از سرسره های آبیش یکی درست بود که یک سرسره آبی معمولی بود . استخر سرپوشیدش خلوت و تمیز بود که یک بار هم اونجا رفتیم  برا سونا و جکوزی باید شارژ می کردیم .